Postopek reklamacije

Ko stranka prinese v trgovino artikel oz. izdelek katerega želi reklamirati, je prodajalec dolžan izpolniti obrazec R01 - Reklamacijski zapisnik RT-TRI d.o.o.


Prodajalec v sodelovanju s stranko izpolni obrazec. Vsi z zvezdico označeni podatki na zapisniku so obvezni! Po prevzetju artikla v reklamacijo se artikel skupaj z reklamacijskim zapisnikom pošlje na dobaviteljev naslov na stroške prejemnika (dobavitelja).


Ko paket z reklamacijo prispe v podjetje RT-TRI d.o.o. se najprej pregleda posamezni artikel in pripadajoči reklamacijski zapisnik. V kolikor se ugotovi, da reklamacijski zapisnik ni ustrezno izpolnjen oz. da niso priloženi zahtevani dokumenti, se reklamacijo zavrne in pošlje nazaj pošiljatelju na stroške prejemnika.


V kolikor je reklamacijski zapisnik ustrezno izpolnjen, se reklamacijo sprejme in nadaljuje s postopkom reševanja reklamacije. Po končanem postopku se v skladu s postopkom opisanim na reklamacijskem zapisniku obvesti stranko.


V kolikor je med reševanjem reklamacije ugotovljeno, da je reklamacija neupravičena (npr. uničena akumulatorska baterija ali uničena žarnica v svetilki, .... ) se pred pošiljanjem reklamacije nazaj stranki, le-to obvesti in se ji ponudi nadomestni rezervni del.


Kontakt podjetja


Pripete datoteke:

 obrazec R01 - Reklamacijski zapisnik RT-TRI d.o.o.
 obrazec R01 - Reklamacijski zapisnik RT-TRI d.o.o. (excel)